Гжегож Стичень святкує першу річницю свого проєкту.
Минув рівно рік із виходу амбітного симулятора середньовічного управлінця Manor Lords у ранньому доступі. Розробник Гжегож Стичень поділився планами на майбутнє проєкту у свіжому блозі в Steam.
З моменту запуску у квітні 2024 року Manor Lords розійшлася накладом у понад 2,5 мільйона копій, результат, особливо вражаючий для гри, яку майже самотужки робила одна людина.
Зараз над проектом працює вже дев'ять розробників, а в тестуванні допомагає команда QLOC. У фокусі - поліпшення ШІ, переробка 2D і 3D-графіки, доопрацювання карт і не тільки:
"Чесно кажучи, не відчувається, що минуло вже стільки часу. Я досі пам'ятаю, як заливав білд і схрестив пальці, щоб усе не розвалилося на старті. А тепер у нас за плечима вже кілька патчів і купа нового контенту".
Головне нововведення - розпочато роботи над повноцінними замками й облогами. Уже зараз ШІ-супротивник вміє будувати невеликі села, а поліпшення в навігації дадуть змогу солдатам адекватно переміщатися територією замків. Грег підкреслює: розширювати прорізи і доріжки на догоду зручності не планують, історична достовірність важливіша.
Економічну систему теж чекає серйозний апдейт. З'явиться необхідність в обслуговуванні будівель: ковалі вимагатимуть по 12 інструментів на рік, глибокі шахти - дошки, а для просунутого будівництва з каменю знадобиться вапно. Разом із цим з'являться каменоломні на багатих покладах і вапняні печі.
Крім механік, оновиться і візуальна частина. Особливу увагу приділено інтерфейсу. У грі з'являться нові іконки та ілюстрації в стилістиці середньовічного живопису. На карті ресурси більше не відображатимуться банальними значками: замість цього їх замінять намальовані зображення, які краще впишуться в атмосферу епохи. Ці ж зміни торкнуться меню будівництва.
Раніше ми розповідали, що інді-розробник Емерік Гібсон назвав свою гру Iron Mandate "фундаментальним провалом" і зробив її безкоштовною. При цьому Iron Mandate отримала хороші відгуки від гравців.