Творець Yakuza вважає, що скоро ігри перестануть оцінювати за їхніми розмірами

Тохісіро Нагосі робить нову гру, де збирається урізати ігрову карту.

Колишній креативний директор SEGA Тохісіро Нагосі та творець серії ігор Yakuza вважає, що скоро гравці перестануть звертати увагу на розміри ігор через надлишок проєктів на ринку.

Думкою розробник поділився в інтерв'ю виданню VGC. Він вважає, що хоч зараз і не так багато оригінальних проєктів, але кількість ігор сягнула такої кількості, що пройти їх усі просто неможливо: "Хоча зараз не так багато повністю оригінальних ігор, якщо брати до уваги зарубіжні проєкти, то є так багато тайтлів, що неможливо зіграти в усі. Я вважаю, що кількість консольних ігор у житті звичайних геймерів може бути злегка надмірною."

Нагосі думає, що ера, коли якість гри багато в чому оцінюється за її розмірами, добігає кінця.

Хоча продовжує виходити багато нових тайтлів, мені здається, що епоха ігор, де головним фактором продажів є їхній обсяг, наближається до кінця.

Розробник уже застосовує свою теорію до власного проєкту. Зараз Нагосі разом зі своєю Nagoshi Studios працює над неанонсованою екшн-адвенчурою. Геймдизайнер хоче зменшити обсяги свого проєкту, щоб збільшити щільність контенту, який може запропонувати гра: "Час би вже визначитися з остаточним обсягом, але я все ще думаю, чи достатньо він хороший. Звичайно, у нас є карта, але поточна версія настільки велика, що майже занадто велика. [...] Я думаю це потрібно, щоб правильно пов'язати масштаб карти із задоволенням від гри"

Нещодавно геймдиректорка нової рольової гри від Obsidian розмірковувала про важливість системи романів у RPG. На її думку, якщо персонаж спочатку добре написаний, то гравець прив'яжеться до нього і без романтичних стосунків.

Вас також можуть зацікавити новини: