Гравці більше не будуть без причини відхилятися вліво.
Баги в іграх — явище часте. Зазвичай розробники намагаються оперативно виправляти помилки, щоб у користувачів не зіпсувалося враження від проекту. Але якщо виявляються якісь дрібні огріхи, то на їх видалення можуть піти довгі роки. Все тому, що такі баги не заважають ігровому процесу, і розробники не витрачають час на усунення проблеми. Яскравий приклад — помилка з манекенами в The Elder Scrolls V: Skyrim, коли вони починали стежити за користувачами. Її виправили тільки через 11 років, а зараз схожий випадок стався в Minecraft.
У проекті Mojang Studios з 2012 року був дивний баг. Коли гравці отримували шкоду, то за інерцією відсувалися вліво. За логікою, їх повинно було відкидати в протилежну сторону від джерела пошкоджень. Однак в системі з'явився збій, який спочатку виявили в багатокористувацькому режимі. А коли в 2013-му мультиплеєр і одиночну частину з'єднали воєдино, баг став актуальний для всієї гри.
Проблему занесли в список знайдених помилок, і там вона провисіла аж до недавнього оновлення. "Бета" патча Minecraft 23W03A усунула баг. А після недовгого тестування оновлення впровадять на основні сервери, і тоді про недолік можна буде забути.
Нагадаємо, для Minecraft це не перший випадок виправлення бага через десять років. У лютому 2022 року розробники налагодили відображення води в клітинках, розташованих по діагоналі.