CD Projekt RED пояснила, чому показане демо "Відьмак 4" - це не геймплей

Розробники "Відьмак 4" дали інтерв'ю журналістам з IGN.

Ключові розробники "Відьмак 4", геймдиректор Себастьян Калемба, віцепрезидент технологій Чарльз Тремблей, сінематік-директор Каєтан Капусчинський і директор продуктової стратегії в Epic Games Ваєт Джонсон дали інтерв'ю IGN, де обговорили нещодавнє демо гри.

Насамперед Капусчинський прояснив, що показаний ролик - це не зовсім геймплей "Відьмак 4". Так, він буквально стояв із геймпадом на сцені і керував Цирі, але ігровий процес на відео не відображає четверту частину, а слугує виключно для демонстрації технологій Unreal Engine 5:

"Це була демонстрація, яку CD Projekt Red і Epic Games підготували, щоб обидві компанії могли працювати над технологією, яка в майбутньому буде використовуватися в The Witcher 4. Тож це не геймплей The Witcher 4 як такий".

Утім, підкреслює Капусчинський, з ролика можна зрозуміти художній напрямок, за яким рухається гра.

IGN запитали, чи справді "Відьмак 4" має такий самий вигляд, як у демо, і чи справді таку картинку можна буде отримати в 60 FPS на звичайній PS5, як студія раніше заявляла на презентації. На це представник Epic Games відповів, що так, вони не можуть блефувати в таких питаннях, і однією з цілей технодемо була демонстрація можливостей Unreal Engine 5 на найпоширенішій консолі.

Себастьян Калемба розповів, що місце дії четвертої частини, королівство Ковір і Повісс, засіяне густими лісами, і розробники скористалися новою технологією UE5 - Nanite Foliage, яка дала змогу вивести рослинність у грі на новий рівень реалізму, без необхідності додатково навантажувати систему та збільшувати час завантажень.

Також у Цирі в грі з'явився власний кінь - Кельпі, який добре відомий читачам книг. Як каже Калемба, за всієї поваги до Плотви, але розробникам довелося повністю переробити механіку управління конем, зробивши її більш імерсивною: "Ми хочемо, щоб гравці досліджували світ у компанії Кельпі, і це має бути близько до досконалості, це точно".

Ще одна продемонстрована можливість нового рушія - величезні натовпи NPC. У містечку Вальдрест, до якого приїхала Цирі, проживає 300 NPC, яких гра може відобразити одночасно, і, знову ж таки, як стверджує CDPR, у 60 FPS на звичайній Playstation 5.

Також, як каже Калемба, крім чисельності NPC, розробники зробили акцент на їхній взаємодії зі світом: "Зверніть увагу на те, наскільки чуйний світ. Дії персонажів безпосередньо впливають на те, що відбувається навколо вас, іноді навіть викликаючи ланцюгову реакцію. Усе працює разом".

І справді, Цирі штовхає чоловіка, що несе ящик з яблуками, - яблука падають і котяться до курчат, ті скрикують і тікають геть.

Ну, і наостанок, Калемба каже, що вони припасли невеличкий подарунок для фанатів світу "Відьмака" - місто Лан Ексетер, столицю Ковіра і Повісса. У книгах Сапковський явно черпав натхнення з Венеції, коли описував це місце. У місті немає пішохідних доріг, а все пересування між будинками заможних купців відбувається на човнах каналами.

Раніше ми розповідали, що розробники "Відьмак 4" не змінювали обличчя Цирі, за винятком двох маленьких деталей. У решті це та сама моделька з "Відьмак 3" і першого трейлера четвертої частини.

Вас також можуть зацікавити новини: