З Far Cry 4 вирізали механіку, яка мала стати "найцікавішою" у грі

Гравець міг почати допомагати Пейгану Міну і захоплювати аванпости, які вже відбив раніше.

Колишній креативний директор Far Cry 4 Алекс Хатчінсон розповів, що на ранній стадії у гри був цікавий прототип: гравцям хотіли дозволити передавати захоплені аванпости назад під контроль Пейгана Міна.

Ця система не дійшла до фінальної версії, але, на думку Гатчінсона, саме в таких механіках і ховається справжній потенціал жанру.

В інтерв'ю журналу Edge він пояснив, що ідея виникла на тлі бажання дати гравцеві більше свободи. Наприклад, якщо герой раптом починає сумніватися в мотивах союзників або навіть співчувати головному антагоністу - у нього могла бути можливість переграти ситуацію і змінити лояльність

"Якщо ти раптом починаєш думати, що лиходій, може, й не такий уже й поганий, а ось твої союзники викликають сумніви - можливість повернутися і передумати була б дуже цікавою. Думаю, якраз у цьому і може бути справжня суть жанру".

Раніше ми розповідали, що інсайдер розкрив перші подробиці сюжету Far Cry 7. Події гри відбуватимуться в Новій Англії, а сюжет крутитиметься навколо заможної та впливової сім'ї Беннетів, до якої входять Лайла, Декс, Крістіан, Генрі та Кріста.

Вас також можуть зацікавити новини: