Жоден із засновників Playstation не знав, як робити ігри

Це був час експериментів.

Початок ери Playstation став для Sony справжнім експериментом, оскільки команда, яка працювала над першою консоллю, по суті не мала досвіду в ігровій індустрії.

Колишній президент Playstation Studios Шон Лейден в інтерв'ю Eurogamer розповів про те, як створювалася перша Playstation. Він приєднався до компанії 1996 року, за рік після запуску консолі в Північній Америці та Японії.

До цього Лейден працював із тодішнім президентом Playstation Террі Токунака над придбанням Columbia Pictures. Саме тому Токунака запропонував йому обійняти посаду продюсера відеоігор, незважаючи на відсутність у Лейдена відповідного досвіду.

"Я сказав йому: 'Чесно кажучи, я нічого не знаю про створення відеоігор', але Террі був відвертий: 'Нічого страшного. Ніхто з нас теж не знає. Це ідеальний час, щоб приєднатися. Ми всі будемо придумувати це по ходу разом.'"

Такий підхід дозволив команді Playstation експериментувати і створювати щось нове. Ранні роки PS1 досі згадуються як період великого новаторства та сміливих рішень. Ігри тоді створювалися швидше, ризикували більше і часто призводили до несподіваних результатів.

У тому ж інтерв'ю Шон Лейден розповів, що покоління Playstation 3 стало справжнісіньким викликом для компанії, який вона ледь пережила.

Вас також можуть зацікавити новини: