Рішення під назвою "Сервіс первісної страхової компенсації пошкоджень мобільного телефону" може обробляти страхові претензії, отримуючи документи безпосередньо з сервісного центру.
Південнокорейські компанії SK Telecom і LG U+ запускають на блокчейні виплати страхових відшкодувань за пошкодження мобільних телефонів без надання паперових документів.
Про це повідомляє Forinsurer.
Читайте такожСтраховий ринок Центральної та Східної Європи скорочується через коронавірус
Рішення під назвою "Сервіс первісної страхової компенсації пошкоджень мобільного телефону" може обробляти страхові претензії, отримуючи документи безпосередньо з сервісного центру. Зараз клієнтам необхідно внести передоплату за ремонт застрахованого мобільного телефону, а потім надати звіт про ремонт і квитанції в страхову компанію.
Першою була ініціатива SK Telecom, за якою незабаром було оголошення LG про впровадження блокчейна для мобільного страхування.
SK Telecom розробила блокчейн-додаток, який буде використовуватися операторами сервісних центрів для видачі акту про ремонт і квитанцій у вигляді електронного сертифіката. Цей цифровий документ безпосередньо відправляється в страхову компанію для перевірки, що прискорює розгляд претензій.
Клієнти отримують скорочення термінів виплат, страховики отримують документи, підтверджені в блокчейні, що запобігає шахрайству і підробці документів.
Корейська телекомунікаційна компанія впроваджує рішення, починаючи з Samsung Electronics, одного з найбільших світових виробників смартфонів. Найближчим часом компанія планує додати в екосистему інших виробників телефонів. Тим часом LG U + пропонує послугу власникам мобільних телефонів Samsung і LG.
SK Telecom пропонує своїм клієнтам послуги страхування мобільних телефонів. Компанія заявила, що власники пристроїв Samsung Galaxy можуть використовувати цю послугу в рамках існуючих планів страхування і не повинні подавати заявку на окремий процес підписки.