На платформі запровадили показник "Місячна аудиторія", за допомогою якого щомісяця визначатимуть найпопулярнішого артиста.
Стримінговий сервіс YouTube Music запровадив новий показник "Місячна аудиторія", який показує загальну кількість унікальних слухачів та глядачів контенту артистів на платформі. Він оновлюється щодня та дає змогу за 28 днів визначити, який виконавець був найпопулярнішим.
Про це вказано на Google Support. Днями також було проаналізовано показники українських співаків та складено рейтинг найпопулярніших артистів за останні 28 днів. На першому місці опинився Parfeniuk, який зібрав 10 мільйонів слухачів. Раніше цей артист посів перше місце в музичних трендах YouTube з піснею "Врубай". Наразі її переглянули вже понад 35 мільйонів разів.
Зазначимо, що показник формується на основі переглядів і прослуховувань контенту артиста або артистки на всіх платформах YouTube, зокрема, на YouTube, YouTube Music та YouTube Kids.
Нагадаємо, раніше російський співак Моргенштерн "посунув" українські треки в рейтингу Spotify. Український виконавець Юлік відреагував на це.