А дурнями коли?
Як передає кореспондент УНІАН, “за” проголосували 249 із 255 народних депутатів, зареєстрованих у сесійній залі.
Поданим на розгляд Верховної Ради України законопроектом пропонується викласти Закон України „Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг” в новій редакції. Передбачається, що положення нової редакції Закону будуть визначати особливості будівництва (реконструкції, ремонту) та/або експлуатації автомобільних доріг загального користування на умовах концесії в інтересах національної економіки. Будівництво (реконструкція, ремонт) та/або експлуатація автомобільних доріг на умовах концесії буде здійснюватись, передусім, у напрямках міжнародних транспортних коридорів та міжнародних магістралей категорії "Є".
Кабінет Міністрів України уповноважується визначати: об’єкти концесії та затверджувати перелік об’єктів що підлягатимуть концесії; порядок проведення концесійного конкурсу на будівництво (реконструкцію, ремонт) та/або експлуатацію автомобільних доріг.
Концесія буде здійснюватись на підставі техніко-економічного обґрунтування доцільності її проведення. Концесійні платежі вносяться концесіонером відповідно до умов концесійного договору незалежно від результатів господарської діяльності з часу одержання концесіонером доходу від експлуатації автомобільної дороги. Концесійні платежі зараховуються до Державного бюджету України і будуть використовуватись тільки для фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування.
Порядок надання компенсацій концесіонерам збиткових і низькорентабельних об`єктів концесії а також максимальний розмір плати за проїзд та порядок відшкодування за безоплатний проїзд автомобільними дорогами, що є об`єктами концесії, встановлюються і затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Законопроектом пропонується внести зміни до закону України „Про концесії” та Закону України „Про автомобільні дороги”. Змінами пропонується передбачити можливість передачі у концесію об`єктів права державної чи комунальної власності, які використовуються для будівництва, реконструкції, ремонту та/або експлуатації шляхів сполучення (нині чинна редакція законодавства передбачає можливість передачі автомобільної дороги в концесію лише після її будівництва концесіонером). Окрім того, прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про віднесення автомобільної дороги загального користування до розряду платних, буде здійснюватись на підставі висновків техніко-економічного обґрунтування.