На подвір'я селянина у Карпатах впав метеорит (відео)

Метеорит ледве не спалив гараж селянина. Чоловік спочатку подумав, що хтось жбурнув на подвір'я гранату.

На подвір'я одного з жителів села Замагора, що у Карпатах, впав метеорит, ледве не спаливши гараж чоловіка.

Читайте такожПід Хабаровськом місцева влада повідомила про падіння метеорита, але його більше ніхто не бачив

Спочатку горянин Богдан перелякався і подумав, що хтось міг кинути на подвір'я гранату. Він зазначив що гуркіт супроводжувався яскравим світлом. Чоловік вибіг на вулицю, щоб з'ясувати, що сталося, і побачив як палає гараж, йдеться у сюжеті ТСН.

Загасивши вогонь, Богдан знайшов камінь вагою близько двох кілограм. Проаналізувавши інформацію з інтернету, чоловік з'ясував, що камінь може мати космічне походження.

Журналісти проконсультувалися з вченими з Технічного університету нафти і газу. Там підтвердили, що камінь - дійсно метеорит. Знахідка виявилася хандритом - найпоширенішим типом кам'яних метеоритів. Вчений зазначив, що у його складі є нікель, тому невеликий за розміром він має таку вагу.

Наразі знахідку передано до музею гуцульської магії.

Як повідомляв УНІАН, американець 30 років підпирав двері каменем, який виявися метеоритом за 100 тисяч доларів.