Facebook обмежить таргетування реклами через звинувачення у дискримінації

Тепер рекламодавці не будуть мати права обмежувати показ оголошень за віком, статтю або поштовим індексом.

Американська корпорація Facebook оголосила про зміну правил управління рекламою щодо показу оголошень житла, роботи або іпотечного кредитування.

Читайте такожFacebook посилює боротьбу з фейками напередодні виборів в Україні і Європі

Тепер рекламодавці не будуть мати права обмежувати показ оголошень за віком, статтю або поштовим індексом, передає kommersant. Зміни наберуть чинності до кінця 2019 року.

У березні минулого року на Facebook подали до суду американський Національний альянс за справедливе житло (NFHA), а також Американський союз громадянських свобод (ACLU), стверджуючи, що компанія проповідує політику дискримінації. За результатами судового процесу Facebook зобов'язалася змінити правила таргетування реклами, а також сплатила $5 млн учасникам колективного позову.

У серпні 2018 року Facebook вже видаляла 5 тис. рекламних опцій (включаючи етнічний таргетинг) для захисту від дискримінації.