
Керівництво соціальної мережі Facebook посилює правила по запобіганню розповсюдження фальшивих (фейкових) новин напередодні президентських виборів в Україні 31 березня і виборів у Європарламент 26 травня.
Крім іншого, Facebook створить новий віртуальний ситуаційний центр, куди будуть підключатися співробітники соцмережі з різних офісів, повідомила одна з топ-менеджерів Тесса Лайонс, передає dw.com.
Усього Facebook по всьому світу працює з питання перевірки достовірності новин (фактчекингу) із 43 організаціями, додала Лайонс.
Читайте такожНауковці встановили вік, в якому люди найчастіше поширюють фейки
Передвиборчий ситуаційний центр стане готовою схемою для майбутнього вирішення проблем із поширенням фейкових новин у Facebook. Крім того, соцмережа планує організувати цілодобове співробітництво розробників програм, спеціалістів по обробці даних і політичних експертів. Співробітники ситуаційного центру зможуть зв'язуватися з різними відомствами де одним з адресатів стане Федеральне відомство з безпеки у галузі інформаційних технологій (BSI).
За словами Тесси Лайонс, ситуаційний центр буде здійснювати свою діяльність у кількох місцях, включаючи штаб-квартиру Facebook у Каліфорнії і головний європейський офіс у Дубліні.
Нова структура Facebook продовжить роботу і після виборів в Євросоюзі. Представниця Facebook також уточнила, що кількість людей, зайнятих у боротьбі з фейковими новинами, збільшиться з 20 000 до 30 000.
Що стосується України, то за словами журналіста "Радіо Свобода" Крістофера Міллера, з 18 березня українським рекламодавцям у соціальній мережі Facebook необхідна авторизація компанії для охоплення користувачів.
Наголошується, що ці нововведення стартували за 13 днів до виборів президента України, перший тур яких відбудеться 31 березня.
Крім того, у Facebook підтвердили Міллеру, що пости з анексованого Криму та окупованих Росією регіонів баняться, хоча ці території офіційно визнані українськими.
From today @facebook advertisers in Ukraine need the company's authorization to reach users. And Facebook confirms to me ads from annexed Crimea and Russia-backed areas—though legally Ukraine are banned. But 13 days before elex, is it too little, too late? https://t.co/PKBFg2lAkI
— Christopher Miller (@ChristopherJM) March 18, 2019
Як повідомляв УНІАН раніше, Facebook створить спеціальний штаб, щоб протистояти дезінформації та поширенню фейкових новин перед виборами, які відбудуться в цьому році в Євросоюзі, Україні, Ізраїлі, Індії.
Раніше соціальну мережу Facebook звинуватили в тому числі в тому, що під час президентської кампанії 2016 року вона надто мало робила для боротьби з поширенням фейків і російською пропагандистською кампанією.