Ілюстрація / REUTERS

Керівництво соціальної мережі Facebook посилює правила по запобіганню розповсюдження фальшивих (фейкових) новин напередодні президентських виборів в Україні 31 березня і виборів у Європарламент 26 травня.

Крім іншого, Facebook створить новий віртуальний ситуаційний центр, куди будуть підключатися співробітники соцмережі з різних офісів, повідомила одна з топ-менеджерів Тесса Лайонс, передає dw.com.

Усього Facebook по всьому світу працює з питання перевірки достовірності новин (фактчекингу) із 43 організаціями, додала Лайонс.

Відео дня

Читайте такожНауковці встановили вік, в якому люди найчастіше поширюють фейки

Передвиборчий ситуаційний центр стане готовою схемою для майбутнього вирішення проблем із поширенням фейкових новин у Facebook. Крім того, соцмережа планує організувати цілодобове співробітництво розробників програм, спеціалістів по обробці даних і політичних експертів. Співробітники ситуаційного центру зможуть зв'язуватися з різними відомствами де одним з адресатів стане Федеральне відомство з безпеки у галузі інформаційних технологій (BSI).

За словами Тесси Лайонс, ситуаційний центр буде здійснювати свою діяльність у кількох місцях, включаючи штаб-квартиру Facebook у Каліфорнії і головний європейський офіс у Дубліні.

Нова структура Facebook продовжить роботу і після виборів в Євросоюзі. Представниця Facebook також уточнила, що кількість людей, зайнятих у боротьбі з фейковими новинами, збільшиться з 20 000 до 30 000.

Що стосується України, то за словами журналіста "Радіо Свобода" Крістофера Міллера, з 18 березня українським рекламодавцям у соціальній мережі Facebook необхідна авторизація компанії для охоплення користувачів.

Наголошується, що ці нововведення стартували за 13 днів до виборів президента України, перший тур яких відбудеться 31 березня.

Крім того, у Facebook підтвердили Міллеру, що пости з анексованого Криму та окупованих Росією регіонів баняться, хоча ці території офіційно визнані українськими.

Як повідомляв УНІАН раніше, Facebook створить спеціальний штаб, щоб протистояти дезінформації та поширенню фейкових новин перед виборами, які відбудуться в цьому році в Євросоюзі, Україні, Ізраїлі, Індії.

Раніше соціальну мережу Facebook звинуватили в тому числі в тому, що під час президентської кампанії 2016 року вона надто мало робила для боротьби з поширенням фейків і російською пропагандистською кампанією.