Вчені знайшли планету, схожу на Землю

Група дослідників з Університету Нового Південного Уельсу, розташованого в Австралії, повідомила про відкриття планети, багато в чому схожої на Землю.

Як пише ТСН з посиланням на докладний матеріал, опублікований в Sci News, за космічними мірками планета, що отримала назву Глізе 832c, розташована дуже близько до Землі: відстань не перевищує 16 світлових років.

Спостерігати червоного карлика Глізе 832, навколо якого обертається знайдена планета, можна навіть за допомогою аматорського телескопа. Маса виявленої планети лише в п'ять разів перевищує масу Землі, а період її обертання навколо зірки становить 35 земних діб. Найбільш важливий висновок вчених, які виявили Глізе 832c, полягає в тому, що вона отримує приблизно стільки ж енергії від зірки, скільки Земля отримує від Сонця. Цей факт автоматично включає Глізе 832с в список планет, де з найбільшою ймовірністю могло виникнути життя.

Якщо на виявленої планеті існує атмосфера, то вона повинна бути більш щільною, ніж земна, таким чином, температура на Глізе 832с, швидше за все, перевищує земну. У цьому разі планету швидше можна порівняти з Венерою, а не з Землею. Однак, за словами професора Кріса Тінні, це не виключає можливості появи життя на Глізе 832c, хоча умови на планеті можуть бути екстремальними.
Виявлена планета увійшла в трійку найбільш схожих на Землю небесних тіл і розташована ближче за інші. Тому автор блогу Planetary Habitability lab's blog Абель Мендез Торрес вважає, що спостереження і вивчення Глізе 832c може бути дуже перспективним.