Instagram запустив конкурента TikTok

Щоб скористатися новим функціоналом, необхідно оновити програму.

Команда соціальної мережі Instagram, що належить корпорації Facebook, оголосила про міжнародний запуск сервісу під назвою Reels, покликаного скласти конкуренцію популярному TikTok.

Читайте такожInstagram тестує нову функцію з "історіями" (фото)

Про запуск нового сервісу повідомили в прес-службі соцмережі Instagram.

Щоб скористатися новим функціоналом, необхіднооновити програму. Після цього в нижній частині екрану з'явиться кнопка Reels. Натиснувши на неї, можна створювати 15-секундні відеокліпи, накладати аудіо і додавати креативні ефекти. Якщо у користувача аккаунт загальнодоступний, то відео будуть доступні не тільки для його підписників, а й для всіх зареєстрованих в соцмережі людей.

Як повідомляв УНІАН, Facebook і Instagram заборонили рекламу медичних масок. Рішення прийнято, щоб запобігти використанню в корисливих цілях панічних настроїв навколо ситуації з коронавірусом.