Clubhouse заборонили в Китаї на початку лютого.
Китайська IT-компанія ByteDance, яка володіє соцмережею TikTok, розробляє аналог голосової мережі Clubhouse для китайського ринку.
Про це з посиланням на джерела повідомляє Reuters.
Читайте такожClubhouse: чому нова соцмережа стала такою популярною (лонгрід)
Зі стрімким зростанням популярності Clubhouse в Китаї з'явився приблизно десяток його клонів. Цей імпульс лише посилився після того, як Clubhouse заборонили в Китаї на початку лютого.
Зазначається, що китайські користувачі обговорювали занадто «чутливі» теми – такі як «табори перевиховання» в Сіньцзяні і незалежність Гонконгу.
Під впливом Clubhouse компанія Xiaomi переробила свій додаток Mi Talk. Але в Китаї розробляють і інші подібні рішення.
Проект ByteDance зі створення "китайського Clubhouse", якщо вірити джерелам, зараз знаходиться на початковій стадії.