Версія уряду
Згідно повідомленню, розробка пропозицій має бути завершена до 2009 року.
Як повідомляв УНІАН, Кабінет міністрів України відмінив постанову про будівництво залізничної гілки Ізмаїл-Рені.
Згідно з постановою (№1267 від 31 серпня 2006 р.), призупинено дві постанови уряду: №1007 від 26 липня 2006 р. «Про будівництво залізничної лінії Ізмаїл-Рені» і №1082 від 3 серпня 2006 р. «Про внесення змін до постанови Кабінету міністрів України від 26 липня 2006 р. №1007».
Раніше Кабмін своєю постановою (№1007 від 26 липня ц.р.) доручив «Укрзалізниці» здійснити фінансування даного будівництва. Згідно з постановою, Кабмін, зокрема, доручив «Укрзалізниці» здійснювати фінансування витрат з розробки техніко-економічного обгрунтування, проектування і початку робіт з будівництва залізничної лінії за рахунок коштів залізниць, які прямують на приріст активів підприємств; чистого прибутку залізниць, одержаному понад передбачених фінансовим планом на 2006 рік обсягів; додаткових кредитних ресурсів.
Кабмін визначив замовником будівництва залізничної лінії Ізмаїл-Рені Одеську залізницю.
Разом з тим, Кабмін делегував Мінтрансзв’язку право на затвердження техніко-економічного обгрунтування і проекту будівництва залізничної лінії.
Крім того, Кабмін доручив Мінтрансзв’язку, Мінфіну і Мінекономіки під час формування фінансового плану «Укрзалізниці» і проекту Державного бюджету України на 2007 рік внести пропозиції щодо визначення джерел фінансування будівництва залізничної лінії.
Постановою №1082 від 3 серпня 2006 р. уряд звільнив «Укрзалізницю» від ряду відрахувань до Державного бюджету через витрати на будівництво залізничної гілки Ізмаїл-Рені.
Ізмаїл-Рені в обхід Молдови мала зв`язати Одесу з Рені та Ізмаїлом. Таким чином, мали вирішитися всі соціальні питання, пов`язані з Придністров`ям, - невчасний рух потягів, обмеження за митними, прикордонними процедурами, а крім того, - це економічний поштовх розвитку портів Рені та Ізмаїл. Загальна вартість будівництва залізниці мала скласти близько 1,2 млрд. грн.