"Ідіотська фішка": клієнт розповів про проблему з "Новою поштою" - там її підтвердили

Після отримання повідомлення про доставку одразу бігти до відділення не потрібно.

Клієнтам "Нової пошти" варто приходити на відділення за деякий час після отримання повідомлення про прибуття посилки, оскільки одразу її забрати можна не завжди.

На це звернув увагу один з клієнтів компанії.

"Нова ідіотська фішка від Нової пошти: приходьте через 1-2 години після отримання смс, що посилку можна забрати. Навіщо взагалі робити смс розсилку, якщо ви не готові її видати?", - обурився він на своїй сторінці у Facebook.

На пост відреагував представник "Нової пошти", підтвердивши наявність проблеми. Як написав співробітник компанії, повідомлення надходять за 15 хвилин до прибуття вантажу в конкретну геозону.

Читайте також"Хто розкриває пакети?": клієнтка звинуватила "Нову пошту" в крадіжці, їй відповіли

"Зазвичай цього часу достатньо для розвантаження авто. Затримка дійсно може виникнути, якщо у відділенні колеги не встигнуть розвантажити авто або водій затримається у дорозі до відділення. Однак, про проблему знаємо та доопрацьовуємо технологію інформування, аби уникнути таких випадків. Згодні з Вами, дві години - значний проміжок часу, подібного часу очікування не має бути", - йдеться у повідомленні.

Клієнта також попросили надати номер відправлення, щоб розібратися в деталях ситуації.

Вас також можуть зацікавити новини: