Клієнт "Нової пошти" обурився якістю послуг / фото УНІАН

"Нова пошта" знову оскандалилася "дбайливою" доставкою посилок, пошкодивши ще одну. Вочевидь, така ситуація не здивувала співробітника компанії, тому він заклеїв упаковку скотчем.

Про це пише у Facebook обурений клієнт "Нової пошти".

"Вийшовши з пошти, зняв сторіз (скрін, якого прикріплено до посту) , прийшов додому, помітив, що коробка трохи пошкоджена і заклеєна скотчем. Насправді я цьому якось не придав особливої уваги. Поставив коробку та поїхав у справах. Нині вирішив дістати подарунок з коробки, аби поставити під ялинку. І виявилося, що коробка не просто так пошкоджена. Пошкоджений ще й подарунок… Довелось розпакувати новорічний презент за 5 днів до самої дати святкування. Ну, і що думаєте? Із самого пакунку зникли зимові рукавички та шарф", - обурився Олександр Соколик.

Відео дня
facebook.com/o.sokolik24
facebook.com/o.sokolik24

Він погодився з тим, що сенсу повертатися до відділення з метою розборок немає, оскільки пошкодження виявив вже вдома.

Читайте також"Нова пошта" анонсувала додаткову послугу: на відділення чекають зміни

"Але цей пост написав, аби нагадати всім нам, що треба бути трошки уважнішими в житті. Сподіваюсь, що тому працівнику "Нової пошти"  буде тепленько в 2022 році", - резюмував він.

У коментарях представник "Нової пошти" підтвердив, що ситуація дійсно жахлива, але не характеризує компанію в цілому. Клієнта попросили надати номер накладної, на що отримали його нижче.

Вас також можуть зацікавити новини: