"Нова пошта" знову оскандалилася "дбайливою" доставкою посилок, пошкодивши ще одну. Вочевидь, така ситуація не здивувала співробітника компанії, тому він заклеїв упаковку скотчем.
Про це пише у Facebook обурений клієнт "Нової пошти".
"Вийшовши з пошти, зняв сторіз (скрін, якого прикріплено до посту) , прийшов додому, помітив, що коробка трохи пошкоджена і заклеєна скотчем. Насправді я цьому якось не придав особливої уваги. Поставив коробку та поїхав у справах. Нині вирішив дістати подарунок з коробки, аби поставити під ялинку. І виявилося, що коробка не просто так пошкоджена. Пошкоджений ще й подарунок… Довелось розпакувати новорічний презент за 5 днів до самої дати святкування. Ну, і що думаєте? Із самого пакунку зникли зимові рукавички та шарф", - обурився Олександр Соколик.
Він погодився з тим, що сенсу повертатися до відділення з метою розборок немає, оскільки пошкодження виявив вже вдома.
Читайте також"Нова пошта" анонсувала додаткову послугу: на відділення чекають зміни
"Але цей пост написав, аби нагадати всім нам, що треба бути трошки уважнішими в житті. Сподіваюсь, що тому працівнику "Нової пошти" буде тепленько в 2022 році", - резюмував він.
У коментарях представник "Нової пошти" підтвердив, що ситуація дійсно жахлива, але не характеризує компанію в цілому. Клієнта попросили надати номер накладної, на що отримали його нижче.