Дівчина стверджує, що частина вмісту посилки зникла / фото УНІАН

Чергова клієнтка заявила про крадіжку під час доставки "Новою поштою".

Про це вона написала у Facebook.

Дівчина стверджує, що відправила посилку батьку, однак вона прийшла йому не в повному складі.

Відео дня

"При мені посилка була запакована і наклейка була на шві пакету. А приїхала вона не повноцінною і наклейка була вже в іншому місці. Так як це був сюрприз, тато не міг знати, чого там бракує. Мій провтик, треба було все розказати і щоб він знав. Але суть не в цьому. Хто розкриває пакети на Новій пошті і чому звідти дістають чужі речі? Знайдіть цього пацюка і покарайте по заслугах", - пише вона.

Також клієнтка обурилася, що співробітники НП не перевіряють вагу посилки. Зокрема, в її випадку замість 300 г вказали у накладній вагу 2 кг.

У коментарях представник компанії вибачився за те, що сталося, й уточнив, що саме зникло з пакета. 

"Зникли штани. Я дзвонила на гарячу лінію, мені обіцяли передзвонити і вирішити проблему, але ніхто так і не подзвонив", - відповіла клієнтка.

Вас також можуть зацікавити новини: