У Київстар сказали, коли клієнтам будуть нараховувати компенсації за збій в системі

Зараз компанія продовжує відновлювати працездатність своєї системи.

Компанія Київстар все ще працює над відновленням повної працездатності своєї системи після російської кібератаки, говорити про нарахування компенсацій клієнтам поки рано. Про це в коментарі LIGA.net повідомила представник оператора Ірина Леличенко.

За її словами, одним з останніх досягнень стало відновлення роботи сервісу VPN, зараз ведеться робота над відновленням послуг M2M для бізнес-клієнтів. Також у найближчих планах - відновити послугу SMS. 

Відзначається, що в деяких населених пунктах, в тому числі в Києві, все ще спостерігаються локальні перебої з наданням послуги "Домашнього Інтернету". Щоб прискорити відновлення системи, компанія задіяла весь доступний персонал, в тому числі з інших регіонів. 

Оператор попереджає, що поки система не відновлена повністю, мобільний Інтернет може працювати зі зниженою швидкістю.

Питання нарахування бонусів і компенсацій абонентам, які не могли скористатися оплаченими послугами, відкладено до того моменту, коли всі послуги будуть відновлені і система буде повністю стабілізована.

Хакерська атака на Київстар - останні новини

Як писав УНІАН, 15 грудня Київстар заявив про відновлення послуги мобільного Інтернету по всій країні. Загалом до роботи повернулися понад 95% базових станцій мобільного зв'язку.

Експерти у сфері кібербезпеки рекомендували клієнтам Київстару поміняти всі паролі. Відзначається, що росіяни могли отримати доступ до даних клієнтів, щоб потім використовувати їх для подальших своїх кібероперацій.

Вас також можуть зацікавити новини: