Ден Пінчбек згадує, що хотів переконати видавця змінити назву гри.
Креативний директор Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 Ден Пінчбек розповів, як починалася робота над грою після того, як проєкт забрали в Hardsuit Labs. Він із самого старту сумнівався, що студія взагалі зможе витягнути духовну спадкоємицю культової RPG.
Як Пінчбек розповів в інтерв'ю Кет Бертон, вони всерйоз обговорювали разом із продюсером Paradox, як переконати видавця відмовитися від назви Bloodlines 2. Пінчбек згадує, що команда прекрасно розуміла, що повноцінний сиквел зробити не вийде:
"Як змусити їх не називати гру Bloodlines 2? Це не сиквел. Ми не можемо створити продовження - на це не вистачить ні часу, ні грошей".
Він пояснив, що перша Bloodlines вийшла в досить унікальну епоху, тоді можна було випускати амбітні ігри, нехай навіть зламані, зате з цікавими ідеями, і такі тайтли часто ставали культовими. Зараз же індустрія працює інакше, і подібне вже не прокотить.
Розуміючи обмеження, Пінчбек хотів сфокусувати команду на більш компактній і лінійній грі. Але, за його словами, розробка швидко перетворилася на спробу розплутати клубок з амбіцій усіх сторін: "Ми не можемо зробити Bloodlines 2, не можемо зробити Skyrim, але можемо зробити Dishonored".
Пінчбек пішов із The Chinese Room влітку 2023 року, коли гра була готова приблизно наполовину. Уже без нього проєкт знову представили публіці, кілька разів перенесли і зрештою випустили тільки 2025 року.
На старті Bloodlines 2 отримала змішані оцінки і від критиків, і від гравців. Ми розповідали, що оглядачі хвалять сюжет і візуальну частину, але лають майже все інше.