На думку Тіма Кейна, видавці просто залишили собі зекономлені гроші.
Один із творців Fallout і ветеран студій Interplay, Troika та Obsidian Тім Кейн у новому відео на YouTube поміркував про цифрову дистрибуцію ігор, та які плоди приніс цей спосіб розповсюдження проєктів.
За його словами, перехід у цифру дав індустрії масу переваг, наприклад, розробники отримали більше часу на доопрацювання проєктів, випускати патчі стало простіше, а старі ігри тепер не губляться, як це бувало з дисками.
Однак, додає Кейн, разом із цим відбулося й інше зрушення - ціни на ігри не знизилися, хоча мали б:
"Цифрова дистрибуція дешевша для всіх. Але ці зекономлені гроші до гравців не дійшли".
На його думку, видавці просто забрали зекономлені гроші собі, хоча собівартість випуску цифрових копій різко впала, адже не потрібно друкувати диски, коробки та оплачувати логістику. Розробники часто чули від видавців про високу собівартість, але в цифрову епоху цей аргумент просто нерелевантний.
При цьому Кейн визнає, що цифрова модель допомогла утримати ціни від стрибка слідом за інфляцією. Ігри коштували 60 доларів ще в 90-х, і до наших днів ціна майже не змінилася.
І хоча зараз дедалі частіше просять 70-80 доларів за реліз, а у випадку з GTA 6 подейкують навіть про 100 доларів, сам Кейн вважає, що шанс "справедливого перерозподілу" вже давно втрачено, і цифрова революція допомогла не гравцям, а корпораціям.
Раніше Тім Кейн поділився думками, що величезні RPG на 100+ годин - це фінансова яма. Багатьох гравців відлякує така тривалість і більшість не проходить гру до кінця, каже Кейн.