Зараз у демку Teammates можуть пограти кілька сотень людей.
Ubisoft показала експеримент під назвою Teammates - це майданчик, де компанія тестує, наскільки далеко можна зайти з ШІ-напарниками в іграх і як зробити взаємодію з ними справді живою.
Сенс проєкту спробувати, чи здатний генеративний штучний інтелект дати гравцеві відчуття команди, яка не виглядає набором скриптів.
У тестовій демці є один рівень - гравцеві належить пробратися до ворожої бази, знайти зниклих членів загону, відновити їхні останні спогади і дорогою розібратися з противниками.
Головна фішка проекту - голосовий ШІ-асистент Яспар. Він орієнтує гравця на місцевості, підсвічує ворогів і предмети, розповідає деталі історії, змінює налаштування і навіть ставить гру на паузу.
Крім Яспара, з гравцем бігають два напарники - Пабло і Софія. Гравець керує ними короткими голосовими командами, а далі вони підлаштовуються під гравця. Ubisoft стверджує, що боти реагують не тільки на вказівки, а й на тон, настрій і манеру мови, а також відстежують зміни в оточенні.
Ubisoft не вдає, що ШІ - це ідеальне рішення. У компанії кажуть, що хочуть розвивати цю сферу акуратно, ШІ має працювати поруч із творчою частиною, а не замість неї.
Зараз Teammates відкритий для кількох сотень людей, закритий тест триває, і Ubisoft обіцяє ділитися оновленнями.
Раніше ми розповідали, що гравці розкритикували Call of Duty: Black Ops 7 за використання картинок, згенерованих АІ. Activision використала АІ для створення візитівок.