ШІ замінить навіть сантехніків: "хрещений батько" нейромереж пояснив, що робити людям

Фахівці переконані, що наступним поколінням треба вчитися не професійним навичкам, а іншим речам.

Сьогодні звучить все більше занепокоєнь щодо штучного інтелекту, який може позбавити роботи мільйони людей. Аби не стати жертвою невпинного технічного прогресу, слід до нього пристосовуватися. 

Професор кафедри інформатики Монреальського університету Йошуа Бенджіо, завдяки своїм новаторським дослідженням у галузі машинного навчання та нейронних мереж відомий як "хрещений батько" штучного інтелекту, нещодавно дав інтерв’ю, в якому поділився кар’єрними порадами в нову добу. 

"Працюйте над тим, щоб стати прекрасною людиною. Я думаю, що ця частина нас збережеться, навіть якщо машини зможуть виконувати більшість роботи", – сказав науковець.

Бенджіо наголосив, що бізнес прагне інтегрувати штучний інтелект у свої робочі процеси, тому це лише питання часу, коли нейромережі візьмуть на себе більшість завдань. На його думку, це стосується далеко не тільки офісної роботи. Науковець переконаний, що з часом андроїди із технологією ШІ зможуть взяти на себе і фізичну роботу, на кшталт професії сантехніка, – хоча це може зайняти більше часу.

Саме тому, коли йдеться про робочі навички, Бенджіо радить робити ставку на людські якості, що завжди будуть актуальними і затребуваними.

"Якщо я в лікарні, я хочу, щоб людина тримала мене за руку, коли я відчуваю тривогу або біль. Думаю, людський дотик набуватиме дедалі більшої цінності, оскільки інші навички стають дедалі більш автоматизованими", – сказав він.

Штучний інтелект: останні новини

Як писав УНІАН, нещодавно у ChatGPT з’явилися розширені налаштування персоналізації, що дозволяють користувачам детальніше визначати стиль, тон і характер відповідей чат-бота. У розділі "Персоналізація" можна обрати загальний формат спілкування під індивідуальні вподобання та сценарії використання – від професійного до іронічного чи креативного.

Також ми розповідали, що у Steam вийшла демоверсія гри, яку розробник позиціонує як перший у світі повністю іграбельний проєкт, на 100% створений за допомогою ШІ без використання класичних рушіїв. Гру зібрали за три місяці за принципом "vibe-coding", де весь код, візуальні елементи та анімації генерувалися ШІ-інструментами.

Вас також можуть зацікавити новини: