Державіаслужба дозволила авіакомпанії почати польоти з Києва в Нью-Йорк, Майамі і Чикаго.
Стратегічні плани Azur Air Ukraine передбачають відкриття регулярних рейсів з Києва до США з квітня 2021 року і розширення авіапарку.
Читайте такожAir Azur літатиме з Києва до Мінська
Згідно з наказом Державіаслужби №1259 від 10 вересня, регулятор дозволив авіакомпанії почати польоти з Києва в Нью-Йорк, Майамі і Чикаго з 1 жовтня 2020 року на необмежений термін.
У всіх напрямках Azur Air Ukraine зможе літати два рази на тиждень. При цьому в разі необхідності частота може бути збільшена, оскільки між Україною з США діє угода про відкрите небо, яка повністю лібералізувала авіасполучення між країнами.
Флот Azur Air Ukraine складається з трьох Boeing 737-800, одного Boeing 757-300 і трьох Boeing 767-300ER. Останній тип літака є далекомагістральним і може здійснювати прямі рейси без посадки на дозаправку з Києва в Нью-Йорк, Чикаго і Майамі.
Однак використання Boeing 767-300ER МАУ під час виконання евакуаційних рейсів Київ-Майамі-Київ в 2020 році показало, що літак не може летіти на таку відстань з повним завантаженням.
Відповідно, для виконання регулярних рейсів Київ-Майамі-Київ на Boeing 767-300ER Azur Air Ukraine потрібно брати менше пасажирів і багажу, що збільшить собівартість перевезення, або ж розглянути можливість поповнення флоту повітряними суднами більшої дальності. У лінійці Boeing такими літаками є Boeing 777 і Boeing 787.
У 1990-ті роки прямі рейси з України до Північної Америки виконувала державна авіакомпанія «Авіалінії України». Вона літала з Києва в Нью-Йорк, Чикаго і Торонто в обох напрямках, а також здійснювала рейси Торонто-Львів в одному напрямку, оскільки літак не міг злетіти зі Львова з повним завантаженням.
На початку 2000-х маршрути Київ-Нью-Йорк і Київ-Торонто перейшли «Аеросвіту», а після банкрутства авіакомпанії ці лінії зайняла МАУ. В даний час прямі регулярні рейси з України в США припинені.
І "Аеросвіт", і МАУ заповнювали рейси в Америку за допомогою хабової моделі, коли частину місць в літаку займали українські та іноземні пасажири, що летіли через аеропорт Бориспіль з пересадкою.
Azur Air Ukraine зараз застосовує концепцію прямих рейсів і спеціалізується на туристичних напрямках. Відповідно, якщо авіакомпанія не перегляне стратегію, вона зможе розраховувати тільки на прямих пасажирів, а також мандрівників з довколишніх регіонів, що добираються в аеропорти самостійно в основному наземним транспортом.