Очолила антирейтинг найбільша авіакомпанія Ірландії.
Багато мандрівників помічали, що їжа на борту літака часто буває несмачною. І у цього явища навіть є наукове пояснення: авіапереліт чинить певний вплив на організм людини, і зокрема на смакові рецептори.
Так, поєднання зміни тиску повітря в салоні літака і зниження вологості на висоті 10 тисяч метрів знижує чутливість до солодких і солоних смаків приблизно на 30%, а гучний фоновий шум притупляє смакові рецептори. Однак факт залишається фактом: у деяких авіакомпаній їжа несмачна сама по собі.
Як пише Daily Express, свіже дослідження компанії BoyleSports, експерти якої вивчили гору відгуків на TripAdvisor, використовуючи пошуковий запит "їжа" в поєднанні з такими словами, як "огидна", "погана" і "жахлива", визначило авіакомпанії, які пропонують своїм пасажирам найнесмачнішу їжу.
Очолила антирейтинг найбільша авіакомпанія Ірландії – Aer Lingus, у якої найвищий відсоток негативних відгуків про харчування серед цих авіакомпаній: 3,31% із 13 862 відгуків критикують бортове харчування.
"Я заздалегідь замовив дитяче харчування, але його не доставили, а їжа в літаку була абсолютно неїстівною", – поскаржився один із користувачів на TripAdvisor.
При цьому автори звіту зазначають, що в 104 з 460 коментарів також прямо згадувалися описи харчування від Aer Lingus як "неїстівні", а один із клієнтів стверджував, що їжа була сирою: "Їжа в літаку була огидною, сирий рис, сира їжа. Я б не рекомендував Aer Lingus. Я спробую іншу авіакомпанію".
Як повідомляв УНІАН, раніше частий мандрівник і фуд-блогер із Нью-Йорка Девід Фарлі поділився секретом, як туристи можуть забезпечити себе смачним харчуванням під час авіаперельоту.
Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.