Перейдуть на ракети наземного пуску: експерт розповів, які проблеми виникли у росіян

Він звернув увагу на те, що останнім часом РФ все рідше піднімає в повітря стратегічні бомбардувальники.

Росіяни пробують модернізувати свої бомбардувальники, але безуспішно, тому переключатимуться на запуск ракет по Україні з наземних і морських платформ.

Про це в етері Радіо NV сказав Павло Нарожний, засновник Благодійної організації "Реактивна пошта" та військовий експерт. Він звернув увагу на те, що останнім часом РФ все рідше аіднімає в повітря стратегічні бомбардувальники - ракетоносії Ту-95.

"Ту-95 виробництва 60-70 років. Росіяни роблять спроби їх модернізувати, але більшість... відновлюють виключно шляхом канібалізації, тобто розбирається один борт для того, щоб другий міг працювати", - зазначив Нарожний.

За його словами, українська операція "Павутина", в ході якої завдано ударів  по аеродромах, була успішна.

"Удар був нанесений катастрофічний і у ворога залишилися виключно Ту-160. Це більш сучасні літаки, але вони набагато складніші у обслуговуванні,  зокрема, для них треба спецпаливо, не таке як для звичайних літаків, щоб на більшій швидкості могли літати ці ракетоносці", - зазначив експерт і додав, що є проблема і з виробництвом, ремонтом цих літаків.

"Найближчим часом росіяни будуть переключатися на "Калібри" та інші ракети не повітряного, а наземного пуску. Можливо, ще з кораблів будуть запускати, тому що авіація це дуже дорого і складно технологічно. І крім того виробництво потребує західних технологій, а з цим у ворога величезні проблеми", - наголосив Нарожний.

Повітряні атаки росіян

Як повідомляв УНІАН, росіяни інвестували значні кошти в ремонт стратегічних бомбардувальників Ту-95МС, що говорить про намір використовувати радянські машини ще багато років. Відповідні документи були представлені приватною розвідувальною компанією Dallas. 

Згідно з ними, у березні в міноборони РФ затвердили і профінансували капітальний ремонт 6 бомбардувальників Ту-95МС. 

Контракт вартістю понад $270 млн був укладений з 360-м Авіаційним ремонтним заводом (Рязань) та Авіаційним науково-технічним комплексом ім. Г.М. Берієва (Таганрог). 

Вас також можуть зацікавити новини: