За словами експерта, на момент аварії літак був повністю під контролем.
Під час аварії рейсу 7C2216 Jeju Air Південної Кореї всі пасажири могли вижити, якби не було бетонної стіни. За словами авіаційного експерта Девіда Лермонта, цієї стіни не мало б там бути.
Він додав, що без неї літак зісковзнув би, навіть якби у нього відмовили шасі.
"Коли ви побачили, як він зіскочив з кінця злітно-посадкової смуги, нічого не горіло. Літак був повністю під контролем. Під час самого приземлення літак був ідеально вирівняний крилами. З літаком поводилися дуже, дуже добре. З літаком було все гаразд до того моменту, як він вдарився об стіну. Якби там не було стіни, всі були б зараз живі", - пояснив експерт в інтерв'ю Sky News.
Лермонт наголосив, що аварійні бригади були готові та чекати, щоб загасити піною будь-яке полум'я, спричинене сумом. За його словами, тепер потрібно з'ясувати, чому пілот не зміг опустити закрилки або шасі літака.
Зазначається, що без шасі, яке б забезпечило розбіг, і закрилків, які б сповільнили швидкість приземлення, літак приземлився б набагато швидше.
"Причиною того, що він пролетів по всій довжині злітно-посадкової смуги, було те, що він рухався дуже швидко", - зауважив Лермонт.
Експерт додав, що наразі незрозуміло, чи працювало шасі під час першої спроби пілота приземлитися.
"Капітан подав сигнал лиха. Сигнал тривоги - це всеосяжний сигнал. Він говорить: "У мене тут справжні проблеми"", - сказав він.
Лермонт підкреслив, що пілоту не вдалося сказати, в чому були проблеми, адже "його навантаження було дуже високим".
Як повідомляв УНІАН, 29 грудня у Південній Кореї розбився пасажирський літак, на борту якого була 181 людина. На кадрах, які опубліковані у соцмережах, можна побачити, як літак на швидкості влетів в огорожу і вибухнув.
Пізніше стало відомо, що внаслідок авіакатастрофи у Південній Кореї загинуло 179 людей, двоє членів екіпажу вижили. Зазначається, що на борту літака перебувало двоє громадян Таїланду, решта пасажирів були південнокорейцями.