этот материал доступен на русском

Пес отримав передозування наркотиками під час перевірки пасажирів рейв-круїзу

01:41, 13 січня 2019
Курйози
3016 0
Джейку стало зле через екстазі / фото U.S. COAST GUARD STATION PORT CANAVERAL/FACEBOOK

Службовий собака з Флориди отримав передозування наркотиками, доки перевіряв пасажирів круїзу Holy Ship! – триденного "плавучого" фестивалю електронної музики у Карибському морі.

Після пильного обнюхування одного з пасажирів пес на прізвисько Джейк почав дивно себе поводити. За словами офіцерів, собака втратив координацію і відчував судоми. Про це повідомляє Newsweek.

Читайте такожПес Чарлі під час полювання підстрелив із рушниці свого господаря

Поліцейські припустили, що їхній колега-таки знайшов наркотики – Джейку дали препарат Narcan, який використовують для нейтралізації симптомів передозування у людей. Також хвостатого відвезли до ветеринара – зараз Джейк іде на поправку і скоро повернеться до служби.

Аналізи показали, що Джейку стало зле через екстазі. Копи визначили, який з пасажирів винний у цьому – його затримали та заарештували. У своїх трусах чоловік ховав одразу декілька видів наркотиків: екстазі та амфетамін.

Нагадаємо, у американському університеті Кларксона (Нью-Йорк) собака-поводир отримав диплом про вищу освіту разом зі своєю хазяйкою Бріттані Хоулі. Пухнастий друг супроводжував дівчину на всіх заняттях. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter