Британський історик Геррет Вільямс знайшов документальні матеріали, що свідчать: Лохнеське чудовисько винайшли рекламні агенти для залучення.

Читайте такожГлобальне потепління змушує зебру змінювати забарвлення

"Атракціон" щорічно приносить до місцевої казни близько тридцяти мільйонів фунтів. Про це повідомляє "Російська газета".

Відео дня

Історик впевнений, що винахідником таємничого мешканця озера Лох-Несс є відомий романіст Дігбі Джордж Гэреті, який у 30-х роках служив рекламним агентом. Зазначається, що саме його власники шотландських готелів поблизу промислового центру Івернесс, який серйозно постраждав від світової економічної кризи, попросили допомогти в залученні туристів у регіон.

За послуги Гэреті отримав 150 фунтів - це були великі гроші на ті часи.

За даними дослідження, припущення про існування чудовиська було вперше озвучено в 1930 році на Трафальгарській площі за пінтою міцного пива. Гэреті охоче виклав її своїм новим роботодавцям. У свою чергу, на думку про монстра, що живе в темних глибинах озера Лох-Несс, його наштовхнув знайомий власник нерухомості з Канади. Він використовував для розширення бізнесу чутки про якогось таємничого звіра, що живе в озері Оканаган в Британській Колумбії. Цей трюк досить успішно працював.

Читайте такожПланшети і смартфони порушують нормальний сон дітей

У своєму викритті міфу про Лохнеське чудовисько Вільямс посилається на лист від 1980 року тоді вже 82-річного Джорджа Гэреті. У дружньому посланні той хвалився колезі "геніальним PR-ходом" за 150 фунтів, який докорінно змінив життя нудної британської глибинки.

Задумка вдало лягла на шотландський фольклор, наповнений легендами про монстрів у озері Лох-Несс, жертвами яких ставали місцеві рибалки. За невеликий гонорар знайомий Гэрети журналіст в 1933 році розмістив у газеті Courier статтю про Лохнеське чудовисько. З тих пір воно не сходить зі сторінок світових видань.