За словами експертів, такі авто потребуватимуть дороговартісного ремонту.
У світі існує багато поганих автомобілів з хорошими двигунами, але є і протилежна ситуація. Тому експерти видання Jalopnik назвали моделі авто, які оснащені жахливими двигунами.
Він мав вигляд автомобіля, який прибув з майбутнього, а також привертає увагу, як Ferrari. Ця модель наближалася до створення суперкара, однак двигун її підвів.
"І я навіть не скаржуся на гібридну трансмісію. Porsche, Ferrari та McLaren створили справжні суперкари PHEV з належними потужними бензиновими двигунами. Якби i8 мав двигун M3 або M5 з більш потужним електродвигуном, він був би легендою з потужністю майже 1000 к.с.", - зазначив один з експертів.
Автомобіль має чудовий вигляд та був оснащений атмосферним двигуном, який, на думку багатьох, був надійнішим, ніж попередні турбодвигуни, але ринок запчастин свідчить про інше.
"Ці двигуни були ненадійними і недостатньо потужними для автомобіля, на якому вони встановлювалися (навіть варіант потужністю 231 к.с. був недостатнім). І це не тому, що Mazda не знала про це, адже у них була подібна історія з RX7 FC NA - безсильним двигуном, який видавав лише 150 к.с., що ледь вистачало на рівній поверхні, не кажучи вже про підйом, але принаймні цей двигун був "надійним" за роторними стандартами", - пояснили в Jalopnik.
Один з фахівців наголосив, що цей автомобіль приємний у керуванні, за винятком двигуна.
"У мене був 86 2M4. 86 з підвіскою, що дісталася у спадок, мав насправді приємне керування і був дуже веселим у водінні... за винятком надзвичайно сільськогосподарського двигуна. Я їздив на Fiero, в якому хтось замінив Iron Duke на Quad 4 (йдеться про двигуни - УНІАН). Зменшення ваги приблизно на 100 фунтів (45 кг - УНІАН) і подвоєння потужності змінили автомобіль", - додав експерт.
За словами фахівців, базовий двигун 1ZZ-FE Corolla/RAV4 потужністю 140 к.с. в MR2 Spyder був особливим розчаруванням.
"Toyota вже використовувала більш потужний двигун 2ZZ-GE потужністю 180 к.с. в Matrix, Celica і Corolla, що робило це рішення ще більш сумнівним", - підкреслили у матеріалі.
Експерти так висловилися про цей автомобіль:
"Коли 5.0 в чудовому стані і добре обслуговується (за великі гроші), це чудовий і плавний двигун, але коли ланцюг ГРМ починає видавати неприємні звуки, вам знадобиться 5-6 тисяч доларів, щоб виправити проблему".
Раніше досвідчений механік попередив про "невиправну" проблему у деяких вживаних авто. Він зазначив, що проблема пов'язана з "мокрими ременями", які встановлюються на всіх авто, випущених після 2017 року.
Також відомий автомеханік Скотті Кілмер закликав водіїв припинити купувати один автомобіль. Експеерт розповів, що деякі учасники дорожнього руху купують авто з повним приводом, що працюють на бензині, дизельному пальному або електроенергії, хоча вони їм не потрібні.