За словами експерта, ця деталь авто більш схильна до зносу, ніж інші / фото ua.depositphotos.com

Досвідчений автомеханік Дейв Гаррісон заявив, що всі автомобілі, випущені після 2017 року, можуть не підлягати ремонту, якщо пошкодиться один з важливих компонентів бензинових та дизельних двигунів. За його словами, проблема пов'язана з "мокрими ременями", які встановлюються на всіх авто, випущених після 2017 року. Про це пише Express.

"Мокрі ремені" змащуються маслом двигуна, на відміну від традиційних "ременів ГРМ", які були відкриті для повітря. Водночас нова система призначена для зменшення тертя, однак насправді ця деталь більш схильна до зносу.

За словами експертів, пошкоджені "мокрі ремені" можуть зробити моделі "практично марними", через що власники деяких найновіших вживаних автомобілів на ринку можуть бути розчарованими. 

Відео дня

"Наступний великий скандал - мокрі ремені. Після 2017 року вони замінили ремені ГРМ на мокрі ремені в багатьох моделях, нібито вони більш ефективні.  Але мокрий ремінь є великою проблемою, оскільки він має лише 10-річний інтервал, а потім ламається. Він зношується і може призвести до виходу з ладу гальм. Але якщо він ламається через дев'ять років, вони не хочуть про це знати. А коли він ламається, його дуже важко полагодити. На це потрібно вдвічі більше часу, ніж на ремонт звичайного ременя, і заміна коштує дорожче. Це те, що змушує вас закотити очі, коли ви це бачите - о Боже, у нього мокрий ремінь. Кажуть, що це краще, але в підсумку ремонт обходиться вдвічі дорожче, або його неможливо полагодити, і це робить ціну автомобіля практично низькою", - пояснив Гаррісон.

Водночас керівник відділу електронної комерції в My Motor World Марк Барклай наголосив, що проблеми з цією деталлю можуть стати "вбивцею двигуна", тому закликав водіїв постійно обслуговувати свої автомобілі, аби уникнути таких проблем.

"Без регулярних перевірок і належного обслуговування мокрі ремені ГРМ можуть стати вбивцями двигуна. Щоб уникнути дорогих ремонтів, власники автомобілів з ременями цього типу повинні суворо дотримуватися графіка технічного обслуговування. Можливо, перевіряти і замінювати ремінь ГРМ та міняти масло може бути нудно і дорого, але це все одно дешевше, ніж новий двигун - або навіть новий автомобіль", - підкреслив він.

Інші поради автоекспертів

Раніше відомий автомеханік Скотті Кілмер закликав водіїв припинити купувати один автомобіль. За його словами, йдеться про авто з повним приводом, що працюють на бензині, дизельному пальному або електроенергії.

Водночас раніше експерт назвав комфортний та надійний хетчбек. Він виокремив Volkswagen Golf R32, який може витримати випробування часом та бути цінним навіть через роки.

Вас також можуть зацікавити новини: