Бізнесмен Трент Іннес, ексдиректор Xero та керівник з розвитку SiteMinder, розповів, чому на кожній співбесіді проводить "тест на чашку кави". Він відмовить у працевлаштуванні усім, хто його провалить.
Співбесіди — це завжди стресовий процес, чи не так? Треба справити гарне враження, продемонструвати свої навички, а також встигнути задати важливі питання на завершення. А деякі компанії ще й використовують несподівані прийоми, щоб краще зрозуміти кандидата.
Іннес у подкасті The Ventures пояснив: "Я завжди веду кандидата на кухню, і так трапляється, що він отримує напій".
Після цього вони повертаються на співбесіду, і менеджер звертає увагу на те, що кандидат робить з порожньою чашкою після завершення розмови.
"Наприкінці співбесіди я завжди звертаю увагу на те, чи забирає кандидат свою чашку назад на кухню", - каже Іннес.
Сенс тесту в тому, що якщо людина не віднесе чашку назад, вона не підходить для компанії.
"Можна навчити навичкам, можна отримати досвід, але все зводиться до ставлення. І ця перевірка на ставлення відображає важливість готовності до дрібниць, які формують культуру компанії", - зазначив бізнесмен.
Якщо кандидат повертає чашку на кухню, це показує, що він готовий допомогти в буденних речах і проявляє уважність.
"Коли ви заходите в офіс Xero, ви побачите, що кухні завжди чисті. Важливо, щоб люди відповідали культурі Xero й були готові братися за будь-які завдання", - додав Іннес.