Чоловік розповів про хитрість, яку використовують офіціанти, щоб отримати більші чайові

В середньому чайові з цим методом були на сімдесят відсотків більшими.

Будь-хто, хто коли-небудь працював у сфері обслуговування, знає, що гарні чайові можуть визначити різницю між гарною зміною та чудовою — навіть якщо вам доведеться ними ділитися. Зокрема, у США більшість офіціантів покладаються на винагороди від клієнтів, щоб підвищити свою зарплату.

В Америці середні чайові зазвичай становлять 15-20% від загального рахунку за їжу та напої, але часто їх ігнорують. Однак один чоловік стверджує, що у нього є хитрість, яка може змусити відвідувачів давати майже вдвічі більше чайових.

У статті Mirror користувач соцмережі Діллон Брукс поділився відео з психологічним лайфхаком, який, як він стверджує, використовує ФБР. Він розповів своїм підписникам, що його знайома офіціантка перевірила теорію на своїх клієнтах, щоб побачити, яка тактика спрацювала найкраще.

Він розповів, що вона перевірила метод позитивного підкріплення проти віддзеркалення. Щоб перевірити позитивне підкріплення, щоразу, коли група замовляла, вона просто відповідала "гарний вибір, без проблем". Водночас, щоб перевірити метод віддзеркалення, вона просто повторювала замовлення слово в слово.

 "Результат показав, що в середньому чайові за віддзеркалення були на сімдесят відсотків більшими", - зазначив чоловік.

Він зазначив, що такий трюк постійно використовує ФБР

"Повторюючи те, що хтось говорить, ви викликаєте в них біологічну потребу в спілкуванні, ви викликаєте довіру, почуття безпеки, і ви фактично змушуєте їх хотіти будувати стосунки з вами", - пояснив він.

Скандали в ресторані

Раніше УНІАН розповідав, як жінка після першого побачення відмовила чоловіку попри те, що він заплатив за вечерю. в дорогому ресторані.

А інший чоловік пішов з побачення в ресторані через огидну звичку своєї дівчини.

Вас також можуть зацікавити новини: