Ілюстрація REUTERS

Компанія Coca-Cola HBC обіцяє забезпечити екологічне виробництво власної продукції і скоротити викиди вуглекислого газу на 75% до 2040 року.

Як повідомили у компанії, до 2030 року Coca-Cola має намір скоротити викиди вуглекислого газу для прямих і непрямих операцій спершу на 25%, а протягом наступних десяти років – на 50%.

"Це зобов'язання – кінцева мета стратегії, яку ми реалізуємо багато років. Воно повністю відповідає філософії нашого бізнесу – підтримувати соціально-економічний розвиток громад та посилювати позитивний вплив на довкілля. І те, й інше є невід'ємною частиною нашого зростання. Хоча ми ще не маємо відповідей на всі запитання, наш план, історія досягнень та партнерський підхід додають впевненості у майбутньому результаті", - зазначив виконавчий директор Coca-Cola HBC Зоран Богдановіч.

Зазначається, що компанія інвестує 250 млн долл. в ініціативи зі скорочення викидів до 2025 року,  забезпечить подальшу декарбонізацію прямих операцій внаслідок переходу до відновлювальних та низьковуглецевих джерел електроенергії. Крім того, компанія надаватиме клієнтам енергоефективні та екологічно чисті охолоджувачі, скорочуватиме викиди під час виробництва сільськогосподарської продукції, а також запровадить програму Green Fleet, яка передбачатиме перехід до альтернатив без вуглецю або із низьким його вмістом.

Для скорочення викидів, які виникають внаслідок дій постачальників, компанія планує розширити із ними партнерські відносини, а якщо певні викиди повністю скоротити неможливо, їхній вплив буде пом'якшено завдяки інвестуванню в інші заходи із захисту клімату.

Постачальники вже встигли відреагувати на заяву компанії та погодилися із новими правилами гри.

"Ми надзвичайно раді співпрацювати з Coca-Cola HBC для досягнення спільної науково обґрунтованої мети щодо скорочення викидів парникових газів до 2030 року та досягнення нульового рівня викидів у довгостроковій перспективі. Працюючи в команді, ми прагнутимемо вдвічі скоротити вуглецевий слід, що виникає під час виробництва металевих банок для напоїв до 2030 року", – сказала головний комерційний директор та директор зі стійкого розвитку глобального бізнесу Ball з пакування напоїв Кетлін Пітр.

"Оскільки Tetra Pak також прагне досягти нульового рівня викидів та вживає науково обґрунтованих заходів для утримання потепління в межах 1,5 градуса до 2030 року, ми готові працювати з Coca-Cola HBC щодо скорочення парникових газів та досягнення спільної мети" – додав віце-президент з питань сталого розвитку компанії Tetra Pak Маркус Пфаннер.

Екологічні наміри компанії підтримали також у компанії з виробництва пакування Crown Holdings. Крім того, ініціативу компанії схвалила коаліція "We MeanBusiness", а Coca-Cola HBC приєдналася до компаній, що підтримують ініціативу "Race to Zero" (скорочення до нуля).

Як додали у компанії, за останнє десятиліття Coca-Cola вдвічі скоротила обсяг прямих викидів, оголосила і затвердила план скорочення викидів CO2 та утримання потепління в межах 1,5 відсотка до 2030 року. У березні 2021 року компанію Coca-Cola HBC визнано світовим лідером зі сталого розвитку в галузі напоїв згідно з індексом сталого розвитку Доу-Джонса. Вона також входить до найкращих виробників за такими показниками екологічного, соціального та корпоративного управління як CDP, MSCI ESG та FTSE4Good.