Із затонулого біля Одеси танкера "Делфі" (Delfi) стався черговий витік нафтопродуктів.
Читайте такожІсторія злощасного "Делфі": чи приберуть танкер до осінніх штормів
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив голова Державної екологічної інспекції Андрій Мальований.
Згідно з його інформацією, внаслідок витоку концентрація нафтопродуктів у воді у 5,8 рази більше за гранично допустимий показник.
«З танкера Delfi знову стався розлив нафтопродуктів. Вчора фахівці Державної екологічної інспекції Одеської області, обстежуючи акваторію біля затонулого судна, помітили плями та сіру плівку сріблястого кольору, загальною площею 70 квадратних метрів. Цей факт зафіксовано в Акті обстеження морської акваторії та відбору проб води в місці забруднення № 144 від 3 вересня 2020 року. Лабораторні дослідження показали перевищення у воді нормованих значень гранично допустимих концентрацій у 5,8 рази. Показник склав 0,29 мг/дм³, що відзначено у відповідному протоколі вимірювань показників складу та властивостей вод», - написав Мальований.
За його словами, для оперативного усунення забруднення представниками Одеської філії ДП «АМПУ» були проведені невідкладні роботи біля підтопленого танкера із застосуванням сорбенту.
Причина розливу нафти в тому, що продовжуються роботи зі стабілізації танкера та його підняття.
Витік нафтопродуктів стався через те, що з судном продовжують проводити роботи з його підняття та стабілізації. Держекоінспекція зможе розрахувати збитки за шкоду довкіллю лише після того, як танкер Delfi остаточно приберуть з акваторії Чорного моря», - додав Мальований.
Аварія танкера «Делфі»: що сталося
- У листопаді 2019 року в Чорному морі біля Одеси в районі пляжу «Дельфін» зазнав аварії танкер «Делфі» з трьома українцями на борту.
- В результаті аварії було забруднено узбережжя, витоки нафтопродуктів почастішали з настанням літа.
- Судновласник пообіцяв прибрати танкер з пляжу ще до 31 березня, потім терміни переносилися. Останні спроби наприкінці липня завершилися невдачею.
- 26 липня комісія з ТЕБ та НС Одеської ОДА визнала ситуацію з «Делфі» надзвичайною, судновласнику відмовили у продовженні робіт.
- 10 серпня був підписаний тристоронній договір між АМПУ, компаніями «Краншип» і «Бруклін-Київ», і розпочато низку підготовчих робіт. Роботи із суднопідйому виконує «Краншип», а «Бруклін-Київ» - фінансує угоду.
- 26 серпня «Делфі» поставили на рівний кіль.
- На початку вересня стало відомо, що Господарський суд Одеської області заарештував аварійний танкер «Делфі».