Виробники прогнозують незначне зниження в Україні цін на молочні продукти у весняний період.

Як повідомила УНІАН прес-служба компанії «Агрополіс» (ТМ «Щедрий вечір»), через сніжну й холодну зиму в багатьох операторів молочного ринку виникали проблеми з поставками продукції, й торговельні мережі декілька місяців відчували дефіцит пропозиції, й у зв`язку з цим за останні 3-4 місяці ціни на молокопродукти в середньому зросли на 30-80%.

«Сільгоспвиробники зіткнулися з проблемою нестачі молока, оскільки в зимовий період надої молока скоротилися. Також, у зв`язку з погіршенням транспортного сполучення, не завжди вдавалося доставити молоко на переробку. З нестачею сировини зіткнулася й переробна галузь, оскільки в умовах гострого сировинного дефіциту не змогла зібрати навіть передбачувану кількість молока, що спричинило серйозні проблеми з дистрибуцією продуктів від заводів у торгові точки», - зазначив директор з маркетингу групи компаній «Агрополіс» Віктор СМИРНОВ.

Відео дня

Довідка УНІАН. Група компаній «Агрополіс» (ТМ «Щедрий вечір») заснована в 1993 р., спеціалізується на виготовленні сухого знежиреного молока, вершкового масла й спредів. До групи компаній входять: ВАТ «Жашківський маслозавод», ВАТ «Христинівський молокозавод", ВАТ "Городищенський маслозавод», ВАТ «Шполянський молокозавод», ЗАТ «Ратнівський молокозавод».