Пивоварна компанія «Оболонь» відновила розлив пива під торговою маркою «Жигулівське».

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив начальник відділу маркетингу ринку пива компанії Олексій БЕЗУГЛИЙ вчора на прес-конференції.

За його словами, «Оболонь» планує до кінця 2010 року зайняти 15% низькоцінового сегменту на ринку.

Відео дня

Перші партії пива розливатимуть в пластикові пляшки місткістю 1 і 2 літри, а також в кеги по 30 і 50 літрів. З середини серпня планується почати розлив пива в скляні пляшки.

«Ми побачили, що споживачам подобаються ностальгічні сорти пива, яке виробляється локальними заводами, тому не могли пройти повз цю тенденцію», – сказав А.БЕЗУГЛИЙ.

Він також відзначив, що «Жигулівське» – пиво низькоцінового класу, і тепер воно поповнить даний сегмент «Оболоні», куди входять ТМ «Десант» і ТМ «Арсенал».

Також в 2010 році планується почати експорт «Жигулівського».

Довідка УНІАН. На Київському пивзаводі №3 («Оболонь») виробництво пива «Жигулівське» почалося з відкриттям заводу в травні 1980 року. У період Олімпіади-1980 завод поставив у продаж більше 30 тис. декалітрів даного пива. У 1991 році «Оболонь» зупинила випуск «Жигулівського» для внутрішнього ринку, почавши розвиток власного бренду ТМ «Оболонь».

ЗАТ «Оболонь» – найбільший національний виробник пива, безалкогольних і слабкоалкогольних напоїв, мінеральної води. До складу корпорації входять головний завод в Києві і 9 підприємств в регіонах України.

Основні бренди: «Оболонь», Magnat, hike premium, Zibert, «Десант», «Живчик», «Прозора».

Компанія «Оболонь» – найбільший експортер пива з України. За підсумками 2009 року частка компанії в експорті склала 80%. Продукція компанії експортується в 33 країни світу.