Міністерство економічного розвитку і торгівлі скасувало державну реєстрацію всіх (66) технічних умов на бензин автомобільний, дизельне пальне та їх компоненти.

Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні на брифінгу повідомив заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Володимир Павленко.

Він уточнив, що відповідні накази було видано Мінекономрозвитку 15 і 23 березня.

Відео дня

При цьому він зазначив, що скасування технічних умов не призведе до негативних наслідків на ринку нафтопродуктів. «Ці заходи, на нашу думку, не призведуть до негативних наслідків на ринку нафтопродуктів. В Україні діють державні стандарти на бензин автомобільний підвищеної якості та дизельне пальне підвищеної якості, дотримання яких дозволяє забезпечити ринок паливом необхідної якості в необхідному обсягну», - сказав В.Павленко.

При цьому він відзначив, що скасування реєстрації техумов є лише першим кроком щодо недопущення виробництва і реалізації на внутрішньому ринку неякісних бензинів і дизпального. У перспективі, відзначив він, планується ввести ліцензування виробництва моторних бензинів, дизпального та їх компонентів; затвердити технічний регламент вимог до автомобільних бензинів, дизельного і суднового палива, мазуту. Також планується визначити кінцевий термін переходу на стандарт Євро-4.

Як повідомляв УНІАН, у січні ц.р. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України продовжило дію стандартів виробництва бензинів і дизпального, що відповідають вимогам Євро-2 і Євро-3, до 1 липня 2012 року.

Зокрема, цим наказом продовжена дія ДСТУ 3868-99 «Пальне дизельне. Технічні умови» і ДСТУ 4063-2001 «Бензини автомобільні. Технічні умови».

Нагадаємо, на сьогоднішній день в Україні діють два стандарти якості нафтопродуктів: ДСТУ 4063-2001 (аналог Євро-2) і ДСТУ 4839-2007 (відповідає Євро-4 -5). У 2007 році було прийнято графік переходу на нові стандарти якості з паралельною відмовою від ДСТУ 4063-2001 з 1 січня 2011 року.

Проте наприкінці 2010 року тоді ще Державний комітет України з питань технічного регулювання і споживчої політики (Держспоживстандарт) продовжив дію стандартів виробництва бензинів і дизпального, що відповідають вимогам Євро-2 і Євро-3, до 1 липня 2011 року, а потім Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція) продовжила дію старих стандартів на нафтопродукти до 31 грудня 2011 року.