этот материал доступен на русском

Онлайн-шопінг в Україні: хто і що купує (інфографіка)

19:29, 20 березня 2019
Фінанси
671 0
Більше покупок в інтернеті роблять жінки / фото УНІАН

Незважаючи на те, що за загальносвітовими тенденціями і показниками, найбільше інтернет-трафіку як такого генерують користувачі смартфонів, переважна кількість онлайн-покупок в Україні відбувається з ПК (62%).

Майже в два рази менше покупок відбувається зі смартфонів (34%), а на частку планшетів в цьому рейтингу припадає лише 4% транзакцій. При цьому саме у користувачів планшетів середній чек найвищий — майже 2200 гривень проти усереднених 2000 грн з комп'ютерів і смартфонів.

Читайте такожУкраїнці все частіше розраховуються платіжними картами (інфографіка)

Про це йдеться в дослідженні компанії Picodi.

Через те, що мобільних пристроїв на платформі Android значно більше, ніж на iOS, середній чек покупок зі смартфона в цілому вийшов наближеним до середнього чеку користувачів саме цієї операційної системи.

Як і раніше, найбільше покупок в інтернеті роблять жінки (61%), частка чоловіків становить 39%. При цьому 6% всіх покупок в інтернеті здійснюється людьми старшими за 55 років. Чимало й інших вікових груп: 10% транзакцій припадає на вікову групу 45-54 роки, 15% — на «платоспроможну» молодь 18-24 років, 23% — на групу середніх років (35-44 роки). Найбільше онлайн-шопінгу віддають перевагу люди віком від 25 до 34 років, минулого року на них припадало 46% всіх транзакцій в українських інтернет-магазинах.

false

Найбільший середній чек припадає на грудень (1873 гривень), при тому, що сама по собі купівельна активність (тобто кількість покупок, здійснених онлайн) в останній місяць року хоч і мала показник вище середньостатистичного, але різко впала в порівнянні з листопадовою. Близько 17% всіх річних транзакцій припадає саме на листопад, оскільки популярність акції Black Friday рік від року тільки зростає. Найменший середній чек припадає на червень (1431 грн), тут же спостерігається річний спад споживчої активності. Значний спад активності в онлайн-шопінгу зафіксований у січні.

false

Найактивнішим днем тижня серед українських шопоголіків є п'ятниця (з комп'ютерів) і середа та неділю (з мобільних пристроїв). Майже 9% усіх покупок припадає на обідній час (12:00), ввечері споживча активність утримується на рівні 5%-6% від всього добового показника.

false

Найпопулярніші категорії товарів, що замовляються через інтернет — побутова техніка і електроніка, одяг і взуття, косметика, а також все, що пов'язане з подорожами (путівки і квитки). Також у першу десятку увійшли товари для дітей, товари для саду та дому, купальники та прикраси.

Якщо говорити про інші країни світу, то там онлайн-шопінг має такий характер:

false

Дослідження ґрунтувалося на внутрішніх даних Picodi.com про інтернет-покупки, здійснені в Україні в 2018 році.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter