этот материал доступен на русском

Нацбанк розробив концепцію захисту прав споживачів фінпослуг

14:01, 19 червня 2019
Фінанси
119 0
Ілюстрація / REUTERS

Як повідомляється на сайті НБУ, реалізація концепції підвищить якість фінансових послуг для українців і посилить відповідальність фінустанов.

Читайте такожНБУ штрафуватиме банки за порушення прав споживачів фінпослуг

Зазначається, що концепція передбачає створення в НБУ нового підрозділу з захисту прав клієнтів фінустанов, а також посилення вимог до розкриття банками інформації, новий порядок розгляду звернень громадян і нагляд за ринковою поведінкою фінустанов.

Також повідомляється, що Нацбанк приймає зауваження і пропозиції до проекту до 19 липня.

Довідка УНІАН. За оцінками Світового банку, 37% українців перебувають за межами фінансової системи, не маючи банківських рахунків. Частка громадян, які активно користуються інтернетом і мобільним банкінгом, в Україні в 7-8 разів нижча, ніж у Польщі і США. Якщо в цих країнах більш як 95% роздрібних платежів і переказів здійснюється дистанційно без відвідування банку, то банківські відділення в Україні перевантажені операціями з готівкою.

Законопроект про вдосконалення захисту прав споживачів фінансових послуг зареєстрований у Верховній Раді в грудні 2015 року (2456-д) і прийнятий в першому читанні в березні 2016 року, проте друге читання документа за 3 роки так і не відбулося.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Теги: #Нацбанк