Ілюстрація REUTERS

Щороку в листопаді китайський інтернет-гігант Alibaba Group б'є свої ж рекорди інтернет-продажів в День холостяка. За перші 20 хвилин зі старту розпродажів компанія продала товарів на $9 млрд, а за першу годину — на $12 млрд (для порівняння, в 2018 році цей показник становив $10 млрд).

Читайте такожЗасновник Alibaba Джек Ма: думаю запросити бізнес-друзів приходити в Україну (відео)

Але темпи зростання продажу від року до року сповільнюються, пише ain.ua з посиланням на Quartz.

Відео дня

За оцінками самої компанії, цього року очікується участь в акції 500 млн осіб. З іншого боку, іноді продавців під час розпродажу ловлять на нечесних знижках та пропозиціях, наприклад, на підвищенні ціни, заміні дорогого товару дешевшим і т. д.

День холостяка — це аналог Black Friday в Китаї. Він святкується в Китаї з 90-х років, зародився серед студентів ВНЗ. Дата 11.11 складається з суцільних одиниць і символізує самотність. Вважається, що 11 листопада є одним з найбільш сприятливих у році для заведення нових знайомств і зав'язування відносин.

Розпродаж ще не закінчений, минулого року продажі в цей день зрівнялись з $31 млрд, у 2017 — становили $25,3 млрд, а в 2016 — $17,8 млрд.