Перший заступник голови правління зазначив, що клієнтів приваблюють створені банком умови обслуговування

Державний "Укргазбанк" за останній час наростив обсяг клієнтської бази до 2 мільйони українців. Такі високі темпи нарощування свідчать про те, що УКРГАЗБАНК забезпечує своїх клієнтів актуальним банківським сервісом та постійно розширює перелік переваг, які вони отримують за користування продуктами банку.

Про це розповів перший заступник голови правління "Укргазбанку" Олександр Дубровін.

"Клієнтів залучають створені банком умови обслуговування, кращі продукти й тарифи, індивідуальний підхід у розв'язанні будь-яких питань. Найбільшим попитом серед продуктів банку у наших клієнтів наразі користуються "Екокарта" і депозитна картка "Pro-запас", - перерахував Олександр Дубровін.

Відео дня

Окремим стимулом для українців звернутися до "Укргазбанку" став зокрема запущений ним продукт "KEYcard" - унікальна програма лояльності, яка за розрахунки за картками банку в мережі партнерів дозволяє повертати "живі" кошти у вигляді манібека, а не бонуси або бали, як це пропонується іншими програмами на ринку.

"Ми пропонуємо клієнтам необмежений розмір манібека за розрахунки в мережі партнерів. Тобто, більше транзакцій протягом місяця - більший розмір манібека", - зазначив банкір.