Ілюстрація / REUTERS

Компанія Alphabet вперше розкрила дані про дохід від реклами на YouTube. Сервіс приніс компанії 15,15 млрд доларів за 2019 рік — це на 36% більше, ніж у 2018-му.

Про це йдеться у звітності Alphabet за четвертий квартал 2019 року. За цей період сервіс заробив 4,72 млрд доларів, пише Громадське.

Це перше розкриття доходу від YouTube з 2006 року, коли Google купила відеосервіс за 1,65 млрд доларів. Водночас який прибуток приносить YouTube, у звітності не розкривається.

Відео дня

Читайте такожGoogle оштрафували на рекордну суму за збір даних про дітей на Youtube

Натомість зі звіту відомо, що підписками Premium, яка відключає рекламу на YouTube, та Music Premium користуються понад 20 мільйонів людей. Виручка від них у звітності входить не в результати YouTube, а в розділ «інше», куди також входять дані про продажі смартфонів Pixel та «розумних» колонок Google Home. Завдяки послугам та товарам цієї категорії компанія отримала 5,26 млрд доларів виручки в четвертому кварталі 2019 року.

The Verge відзначає, що виручка YouTube приблизно вп'ятеро менша ніж від Facebook, але більше як у 6 разів перевищує виручку сервісу Twitch, що належить Amazon.

Загалом Alphabet отримала 10,67 млрд чистого прибутку у четвертому кварталі 2019 року. Загальна виручка компанії за цей період склалf 46,08 млрд доларів і зросла на 17,3% — це найповільніше зростання виручки компанії з 2015 року, пише Reuters.