Кількість скарг громадян за 2019 рік зросла на 25% / фото УНІАН

Національний банк України за 2019 рік отримав майже 17 тис. звернень громадян, що на 25% більше показника роком раніше.

Читайте такожУкраїнці в січні продали в банках більше валюти, ніж купили

Як повідомляється на сайті НБУ, більшість звернень стосуються кредитних стосунків з банками (33%), роботи платіжних систем та розрахунків (25%), обслуговування в банках (10%), відносин з небанківськими установами (7%).

Відео дня

При цьому 67% звернень містили ознаки порушень прав споживачів, включаючи оманливу рекламу депозитів, відмінність процентної ставки в договорі від фактичної, збільшення кредитного ліміту для погашення попереднього боргу, самовільне списування коштів з зарплати або інших нарахувань в рахунок погашення боргу, продовження депозиту без узгодження зі споживачем та інші порушення.

Як повідомляв УНІАН, Національний банк України в 2018 році отримав 13,3 тис. звернень громадян.