Група BROCARD оголосила результати 2023 року

Група BROCARD підвела фінансові та операційні результати своєї діяльності у 2023 році. За інформацією, опублікованою сьогодні на корпоративному сайті, загальний оборот групи сягнув 3,5 млрд грн. Сума податків, яку група сплатила 2023 року, – 590 млн грн, а за два останні воєнні роки надходження до державного бюджету склали 1 млрд 263 млн грн.

Від початку повномасштабного вторгнення на допомогу ЗСУ було переведено 194 млн грн, 5 млн з яких були направлені фонду "Повернися живим". Ще 334,5 тисяч гривень перераховано у фонд "Я буду твоїм тилом" для проєкту #Вониневинні на допомогу дітям, які постраждали від війни.

Попри труднощі військового часу і складну ситуацію на ринку, група продовжує розвивати свій бізнес. Завдяки відновленню роботи ряду магазинів та відкриттю нових, розширенню асортименту продукції, запровадженню сучасних технологій продажів і більш ефективного управління бізнес-процесами команда BROCARD перетворила кризу на трансформацію, – говориться у заяві. 

Відео дня

"Я щиро пишаюсь нашою командою, якій вдалося не тільки встояти в нелюдських умовах війни, зберегти бізнес, але й досягти вагомих результатів",каже Філіп Бенасен, власник BROCARD.

До 2022 року мережа BROCARD налічувала більше 90 магазинів у 26 містах України. 30 з них було втрачено або закрито після повномасштабного вторгнення рф та окупації частини території України. У 2023 році група відкрила три нових магазини у Луцьку, Івано-Франківську та Вінниці. На сьогодні мережа налічує 66 магазинів у 22 українських містах. У 2023 році їх відвідали понад 5,5 мільйонів споживачів. Загальна кількість клієнтів BROCARD збільшилася за рік на 160 тис. і на сьогодні складає більше 1,9 мільйонів.

Група BROCARD оголосила результати 2023 року

У 2023 році асортимент мережі поповнився 93 новими брендами, 16 з яких – українські. Загалом в мережі представлено більше 300 світових преміальних брендів. В BROCARD також зібрана найбільша в Україні колекція авторських ароматів – більше 70 нішевих брендів, серед яких особливе місце займає український бренд 13PERFUMES.

Наразі мережа реалізує продукцію з позначкою Made in Ukraine від 26 брендів. За словами керівництва компанії, підтримка українського продукту і розширення співпраці з вітчизняними виробниками – одна з пріоритетних задач групи BROCARD на найближчі роки.

"2023 рік, безперечно, був одним з найскладніших в майже 30-річній історії BROCARD, – підкреслює директор компанії Людмила Севрюк. – Особисто я вважаю, що нашому унікальному колективу вдалося здійснити нездійснене. В умовах втрати частини магазинів, вимушеної міграції багатьох співробітників, серйозних логістичних проблем, постійних атак з боку конкурентів, ми вистояли: виплатити податки державі, допомогти нашим героїчним воїнам і при цьому забезпечити клієнтів тим, що було їм необхідно як ніколи – позитивними емоціями. Як на мене – це найбільший успіх, яким ми справді маємо право пишатися".

На початок 2024 року команда BROCARD налічує 1400 працівників, які продовжують отримувати офіційну заробітну платню. У 2023 році фонд оплати праці склав більше 370 млн грн.

Група BROCARD також провела роботу з оптимізації бізнесу у напрямку еCommerce. Успішно розвивається інтернет-магазин brocard.ua, відкритий у 2020 році. У грудні 2023 року був запущений зручний мобільний застосунок BROCARD.

"Як бізнесмен, який був постійним партнером та постачальником BROCARD протягом 20 років, я прекрасно знаю, як професійно і прозоро компанія веде бізнес, наскільки серйозно ставиться до своїх зобов’язань перед клієнтами, співробітниками та партнерами, як "філігранно" відчуває потреби та тенденції ринку і реагує на виклики часу, – зазначає Філіп Бенасен. Я вірю у  потенціал бьюті-бізнесу за будь-яких умов. Адже війна – це жахливо, але тимчасово, а ось краса – це назавжди".