За словами жінки, у службі підтримки банку їй заявили, що "сума незначна, тому розбиратися ніхто не буде".
Клієнтка "ПриватБанку" подала скаргу на списання грошових коштів з карти без її на те згоди. У банку гроші їй повертати не збираються.
Скаргу жінка подала на сайті "Мінфін".
За інформацією клієнтки, списання відбулося 7 серпня.
"З моєї картки була проведена операція зі списання грошових коштів без мого відома. За фактом отримала повідомлення, що з моєї карти проведена оплата товарів/послуг на незрозумілому сайті aws amazon.com", – зазначила жінка.
Як додала клієнтка, у службі підтримки банку сказали, що "сума незначна, тому розбиратися ніхто не буде":
Читайте такожУкраїнці заявляють, що банкомати "ПриватБанку" списують з рахунків гроші, але не видають їх (фото)
У відповідь на дану скаргу в "ПриватБанку" вказали, що списання відбулося після оформлення токена та укладення договору з відповідною компанією, на рахунок якої були зараховані гроші:
"Перевірте, у виписці по карті було надано вам послугу (зарахування на карту). Якщо ви не вказували дані та не отримували послуг від сайту, то варто перевірити, чи не проводили операцію особи, у яких міг бути доступ до вашої карти та мобільного".
Вас також можуть зацікавити новини