этот материал доступен на русском

Журнал «Кореспондент» назвав найдорожчі бренди України

11:05, 15 квітня 2019
Різне
778 0
Ілюстрація REUTERS

П'ятірка лідерів порівняно з аналогічним торішнім рейтингом не змінилася: «Київстар» ($245,2 млн.),«Моршинська» ($178,2 млн.), «Фокстрот» ($176,9 млн.), «Дарниця» ($172,2 млн.) та «Розетка» ($168,7 млн.).

Серед учасників першої двадцятки рейтингу – «Нова Пошта», «ПриватБанк», Ощадбанк, «Цитрус», «Епіцентр», Roshen, OLX і МАУ.

Коментуючи результати дослідження, редакція журналу зазначає сукупне зростання вартості брендів: якщо в 2018 році всі 33 бренди, включені в рейтинг, оцінювалися в $3,8 млрд, то в нинішньому році перші 33 бренду з 50-и коштують майже $4,3 млрд.

Як і в минулому році, у рейтингу домінують виробники їжі та напоїв, а також рітейл. Разом з тим редакція відзначає прогрес у деяких інших галузях української економіки.

«Українська фармацевтика в останні роки зробила колосальний ривок як в частині виробництва, розробки та експорту, так і в просуванні своїх брендів. «Дарниця», наприклад, вже другий рік поспіль займає впевнене четверте місце у нашому рейтингу», – пишуть автори рейтингу в супровідному тексті.

При розрахунку вартості брендів редакція видання враховувала ключові макроекономічні показники України (ВВП, інфляція), фінансові показники компаній-власників брендів, а також їх рекламну активність. Редакція журналу не включала в рейтинг транснаціональні бренди, створені за межами України. У список не потрапили учасники страхового і фондового ринку, а також компанії, що безпосередньо не працюють з роздрібними покупцями.

Український суспільно-політичний журнал «Кореспондент» видається з 2002 року, входить в «Український Медіа Холдинг».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter