Після доставки кожного відправлення кур’єри обробляють руки та телефони антисептиком / plus.google.com

У "Новій пошті" з 25 березня запровадили нову послугу – безконтактної доставки кур'єром.

Безкоштовна доставка кур'єром від "Нової пошти": як це буде працювати?

У разі, якщо відправлення оплачене:

  • кур'єр залишає посилку на килимку або в іншому зручному для клієнта місці;
  • телефонує клієнту у двері та відходить на безпечну відстань (не менше 1,5 м);
  • чекає, поки клієнт забере своє відправлення.

У разі, якщо відправлення не оплачене:

  • кур'єр пропонує клієнту оплатити товар через мобільний додаток, банківською картою або підготувати готівку без решти;
  • далі діє за тією ж схемою.

Після доставки кожного відправлення кур’єри обробляють руки та телефони антисептиком, зазначають у "Новій пошті".

Читайте такожЯк зробити антисептик для рук вдома: три прості рецепти (фото, відео)

Відео дня

Наголошується, що усі відділення та кур’єри "Нової пошти" забезпечені дезінфекторами, захисними масками та рукавичками. Дезінфікують навіть кулькові ручки, які використовуються у відділеннях.

Крім того, у відділеннях створені безпечні стоп-лінії. Також пускають по одній людині до кожного оператора, щоб не створювати натовпу.

Також перед початком роботи співробітники "Нової пошти" проходять первинний огляд і не допускаються до роботи у разі підвищення температури чи поганого самопочуття.

"Нова пошта" закликала клієнтів бути обачними та користуватися онлайн-послугами для оформлення посилок та оплат, зонами самообслуговування у відділеннях та поштоматами.

інфографіка УНІАН

Читайте також: