У "Новій пошті" з 25 березня запровадили нову послугу – безконтактної доставки кур'єром.
Безкоштовна доставка кур'єром від "Нової пошти": як це буде працювати?
У разі, якщо відправлення оплачене:
- кур'єр залишає посилку на килимку або в іншому зручному для клієнта місці;
- телефонує клієнту у двері та відходить на безпечну відстань (не менше 1,5 м);
- чекає, поки клієнт забере своє відправлення.
У разі, якщо відправлення не оплачене:
- кур'єр пропонує клієнту оплатити товар через мобільний додаток, банківською картою або підготувати готівку без решти;
- далі діє за тією ж схемою.
Після доставки кожного відправлення кур’єри обробляють руки та телефони антисептиком, зазначають у "Новій пошті".
Читайте такожЯк зробити антисептик для рук вдома: три прості рецепти (фото, відео)
Наголошується, що усі відділення та кур’єри "Нової пошти" забезпечені дезінфекторами, захисними масками та рукавичками. Дезінфікують навіть кулькові ручки, які використовуються у відділеннях.
Крім того, у відділеннях створені безпечні стоп-лінії. Також пускають по одній людині до кожного оператора, щоб не створювати натовпу.
Також перед початком роботи співробітники "Нової пошти" проходять первинний огляд і не допускаються до роботи у разі підвищення температури чи поганого самопочуття.
"Нова пошта" закликала клієнтів бути обачними та користуватися онлайн-послугами для оформлення посилок та оплат, зонами самообслуговування у відділеннях та поштоматами.
Читайте також:
- Симптоми коронавірусу - як відрізнити від грипу чи застуди
- Коронавірус карта поширення на сьогодні (оновлюється)
- Коронавірус новини в Україні та світі - онлайн