"Галочка" за тисячу доларів: Twitter запустив нову послугу для бізнесу

Вартість передплати на Twitter Verified Organizations становить 1000 доларів США на місяць.

Twitter оновив систему верифікації акаунтів, запропонувавши організаціям придбати собі "галочку" відповідного кольору. 

Як зазначається в повідомленні Центру допомоги Twitter, передплата на Twitter Verified Organizations коштує 1000 доларів США на місяць (плюс усі відповідні податки) та 50 доларів США на місяць (плюс будь-які відповідні податки) за кожну додаткову філію в США. Ціни можуть відрізнятися залежно від регіону і можуть бути змінені.

За допомогою нової передплати, будь-яка організація, яка Verified Organizations отримає золоту "галочку" і квадратний аватар, якщо вона є комерційною або некомерційною організацією, або сіру "галочку" і круглий аватар, якщо вона є урядовою або багатосторонньою організацією.

Крім того, організації можуть приєднати до себе будь-яку фізичну або юридичну особу, пов'язану з ними.

Афілійований аккаунт отримує підтвердження, що буде відзначений відповідним кольором "галочки", а також значок афілійованої особи – невелике зображення профілю своєї материнської компанії, що відображається поруч з галочкою.

Натиснувши на цей значок, користувач потрапляє безпосередньо в афілійовану організацію.

"Золоті та сірі "галочки", квадратні аватарки і спеціальні значки приналежності підтверджують і розрізняють ваш основний аккаунт, акаунти спікерів і дочірніх компаній, а також акаунти ваших організацій. Ми будемо продовжувати вдосконалювати наш сервіс і можемо час від часу змінювати наші функції", - додали в Twitter.

Портал Twitter Verified Organization дозволить організаціям додавати і видаляти афілійовані акаунти, а також негайний статус верифікації кому-небудь в їх мережі, хто прийме їх запрошення стати афілійованою особою.

Війна в Україні та Twitter

У грудні 2022 року Twitter перестав приймати абонентів українських мобільних операторів

2 квітня 2023 року з'явилася інформація про те, що алгоритм Twitter спеціально знижує рейтинг твітів про війну в Україні. Експерт з'ясував, що твіти, які присвячені Україні, мають знижений рейтинг, а це означає, що користувачі з меншою ймовірністю побачать їх у своїй стрічці. Українські користувачі помічали, що їх твіти стали отримувати менше охоплень з тих пір, як Маск заволодів платформою в жовтні минулого року.

14 квітня 2023 року у користувачів Twitter з'явилася можливість монетизувати свій контент.

Вас також можуть зацікавити новини: